lördag, juni 19, 2010

...och så fick hon sin prins!

I går kväll var jag på en mycket trevlig tillställning tillsammans med mina kollegor med mycket god mat, vin och en hel del sång.

Idag har det bara varit prinsessbröllop för hela slanten! Jag och min syster har suttit tillsammans i soffan och avnjutit en smarrig räkbakelse och en jättegod prinsesstårta.

Jodå, både jag och min syster fick allt torka tårar under vigseln. Jag tycker att både bruden och brudgummen var så vackra och de såg så kära och söta ut! Victorias klänning var jättefin, modern och stilren. Den passar henne bra!


Visst är tårtan fin!!! Den var god också!


Nu har min syster åkt hem men jag sitter fortfarande och tittar på bröllopet. Just nu har det vackra brudparet precis satt sig till bords för nu börjar bröllopsmiddagen alldeles strax.
Här kan ni njuta lite av brudparets kärlek:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh vad gott med räksmörgås... och vilken fin tårta sen! =)
Ska berätta att jag också tittade idag, det var riktigt fint. Jag trodde inte jag skulle bry mig så mycket om det, men när jag väl satte på tv:n så kunde jag inte sluta titta.
Kram Ellinor

camillos sa...

Jag kunde inte heller slita mig från tv:n. På hela kvällen...
Men allt var ju såå vackert och jag storgrät både när kungen och Daniels pappa höll tal. Jag grät ännu mer under Daniels fina, känsloladdade tal. Snyft!