onsdag, juli 15, 2009

Kronprinsessa eller familjens egen prinsessa

Gårdagens tvkväll dominerades naturligtvis av kronprinsessans födelsedagsfirande, som alltid den 14 juli. Hon blev uppvaktad även på Allsång på skansen, fast jag tror knappast att hon tittade på det. Hon var nog fullt upptagen med att åka häst och vagn till sitt eget firande på Öland.




Fast gårdagen var för min egen del ganska upptagen av en annan prinsessas födelsedag, nämligen min lillasyster som fyller år i morgon. Jag höll på att förbereda present och annat, vilket jag inte kan avslöja här ifall att hon läser detta...


Min lillasyster med familj var på besök här i går och då luktade hon till sig en av presenterna som hon egentligen skulle få först i morgon.

Det var en strut med turkisk peppar-karameller som vi köpte i Gränna...


Här är en bild av mig, lillasyster som då var ganska nyfödd och vår storebror.
Man kan väl säga att våra föräldrar inte var de bästa fotograferna...
Men lillasyster var väl snygg i sin randiga 70-talssparkdräkt?

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Mycket fint foto även om det inte var av det bästa kvalitet...Vad roligt att se tycker jag!

camillos sa...

Haha, ja våra föräldrar brukar annars ställa upp oss tre i längdordning, som granar...