lördag, juli 25, 2009

Jag hatar att stryka!

Jag håller på att packa igen, nu ska vi åka uppåt lite. Först till Gullspång och trampa dressin.

Sen åker vi upp till Siljan och ska bo på vandrarhem i Falun och i Mora.

Nu har jag också strukit lite kläder innan jag packar ner dem.

Jag hatar att stryka!!!

Det finns inget som stressar mig mer tror jag. Jag känner mig alldeles låst vid den där brädan och tänker på allt annat jag kunde göra i stället...


Men nu är det dags att göra en paus i strykandet och packandet för nu ska sonen och jag hem till en kollega till mig för en trevlig träff med vår tredje kollega och våra familjer.

Undrar om hon bjuder på korv med bröd?....

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Att stryka är det värsta jag vet, jag brukar stryka när jag ska det på mig. Jag förstår din stressade känsla!

camillos sa...

Jag kom på nåt annat som jag också hatar;
att diska! Fast det är inte lika stressande, men ändå ganska tråkigt.