lördag, juli 04, 2009

Psykometri

För en månad sen lämnade jag i från mig min armbandsklocka inslagen i papper och försluten i ett kuvert för att en person som går en mediumkurs skulle "läsa av mig" och göra en personbeskrivning av mig.


Jag känner inte personen som skulle läsa av min klocka utan jag lämnade den via en annan person. Personen som skulle läsa av min klocka går en mediumutbildning hos Terry Evans, känd medium från bland annat tvprogrammet "Det okända" på TV4+.

Idag fick jag äntligen tillbaka min klocka och min personbeskrivning! Det som står om mig kan handla om dåtid och/eller nutid och det står så här:

Är en glad och positiv person.


Är väldigt framåt.


Kan uppfattas som tystlåten. Säger inte så mycket utan iakttar hellre.


Kan uppfattas som disträ, tankspridd.


Är ingen stor tänkare med reflekterar gärna.


Tycker om att titta på saker och lägger märke till detaljer.


Kan ha svårt att komma igång gällande aktiviteter. Vet inte riktigt hur du ska börja.


Tänker lite att det som inte händer idag, händer i morgon.



Det var ju inte så mycket att läsa men nog stämmer det! Fast det där med disträ och tankspridd...ja, det får andra bedöma...


Annars stämmer det nog på pricken! Eller vad tycker ni som känner mig?


Nu har min semester ÄNTLIGEN börjat! Det känns helt underbart!!!


Idag ska jag och sonen på kalas till sonens farbrors sambo som fyller år. Hennes brorsdotter fyller också år idag, så kalaset blir hemma hos dem i Åsa. Grillparty ska det bli, om jag har fattat det rätt.


Ha det gõtt alla!

Inga kommentarer: