måndag, juli 06, 2009

Fuck You!!!

Idag startade jag semestern med att ta med sonen på en shoppingtur med min väninna och hennes dotter som är jämngammal med min son.


Vi sprang ut och in på Rusta, Jysk, IKEA och Coop forum och till slut var bilen full av påsar och platta paket. Vi avslutade med en god kopp kaffe i trädgården hos min väninna innan det var dags för mig och sonen att åka hem.


På väg hem körde jag på en slingrig 70-väg och jag höll precis den hastigheten. I en av alla högerkurvor mötte jag tre hästar med ryttarinnor. PÅ vägen, fast på motsatt sida.


Jag släppte automatiskt gaspedalen men såg direkt att en av hästarna blev rädd och gjorde en helomvändning på vägbanan. Vid detta laget hade jag redan kört förbi hästarna, saktat ner bilen till ca 50 km/h och tittade direkt i backspegeln för att se hur det gick.


Vet ni hur det gick?


Ryttarinnan på den helt klart skrämda hästen pekade fuck-you till mig.


Till mig!!!


Jag stack snabbt ut hela armen genom min öppna bilruta och gjorde detsamma till henne.


Bitch!


Rid inte på en 70-väg om din djävla häst är bilrädd!!!


Grrrr...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi! 1-0 till dig, jag tycker att DU vann. Nim

Ellabellas vardag sa...

Haha.. det här påminner om mig själv... :)

camillos sa...

Klart jag vann! Man blir så ilsk!...