tisdag, juli 21, 2009

Håller på att packa ner det sista

Det blåser nästan storm utanför mitt köksfönster och jag sitter med morgonrocken hårt knuten omkring mig. Är det verkligen sommar?

Eller är det bara typiskt semesterväder och när jag börjar jobba igen om två veckor, DÅ kommer högtrycket igen?! Så brukar det vara, nästan varje år.

Idag satte jag klockan så att jag inte skulle sova bort hela morgonen. Vi ska åka ner till Skåne idag, jag, sonen och min pappa. Vi ska bo på vandrarhem.

På vägen ner ska vi hälsa på min goaste lilla brorsdotter och hennes pojkvän i deras nya lägenhet.

Men nu måste jag sätta lite fart så att vi kan komma iväg.

Vi hörs om några dagar!

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Hälsa pappa och dina syskon.... trevlig resa! :)

camillos sa...

Tack för det Ellabella, nu är vi hemma igen i några dagar innan nästa äventyr. :-)