torsdag, augusti 30, 2012

Solskensbullar

Det bidde ingen körstart idag för vår kära körledare är sjuk. Jag som hade laddat med att lyssna på låtarna vi ska lära oss. På tal om det, här kommer en av låtarna. Jag fastnade för den direkt! Det är filmat på gospelkörfestivalen i Stockholm. Jag har varit med några gånger men vid detta tillfälle var jag inte med.



Jag och min syster skulle ha bakat till våra körkompisar idag men så blev det ju inte. Fast...jag bakade ändå, när jag ändå var inställd på det liksom. Det blev solskensbullar och familjen sken upp som solar när de fick smaka för de var vansinnigt goda! Ja, jag smakade!





Jag hade tänkt hinna med en promenad också men...jag har faktiskt inte hunnit med det för jag har tagit hand om tvätt och matlagning också.
En arbetsdag kvar innan det blir helg, härligt!

Ha det gott!
Photobucket

5 kommentarer:

Nim sa...


Börja INTE på ICA när du ska byta branch. Jag kommer o stammisar mig på ditt café!

Ellabellas vardag sa...

GOA bullar!!!!

Hanna Lans sa...

Jag hittade det här receptet och tänkte på dig. Best ever frosting, tydligen. Men de har mjöl i frostingen, det har jag aldrig hört talas om. Och så kokar de smeten. Jaja. Här är i alla fall länken om du är intresserad: http://www.thesisterscafe.com/2011/06/vanilla-bean-buttermilk-cupcakes-enchanted-vanilla-bean-frosting

vally sa...

Nu får du sätta igång att baka igen.
:-)

Hoppas allt bra med dej

camillos sa...

Nim; du är så välkommen till mitt café! Ja, det är ni alla! :)

Ellabella; de var goda!

Hanna; vad gulligt av dig, ska genast kika där!

Vally; jag har faktiskt bakat en hel del under veckan som gått (se mitt senaste blogginlägg) :)