onsdag, augusti 01, 2012

Ladykillers

För två år sedan var jag och S på utomhusteater vid Gunnebo slott, "Vita hästen". I morgon är det dags igen! Det ska bli så kul!
Sist var det hur kul som helst och med tanke på att Ola Forssmed, Claes Malmberg och Stefan Ljungkvist är med i år igen så lär det bli lika bra. Ulla Skoog är med i årets uppsättning som heter "Ladykillers".

Ladykillers
Bilden lånad från evenemang.se

När jag såg "Vita hästen" skrev jag på bloggen att man borde gå på teater oftare för att det är så kul. Ändå har det gått två år sedan jag gick sist. Hur som helst så ska det bli kul!

Under dagen i morgon blir det till att packa väskan för jag och sonen ska åka till Visingsö på fredag. Vi åker tillsammans med sonens farmor och plastfarfar...jag kan inte rabbla dem upp alla, vi blir nitton personer som alla är släkt med plastfarfar som har anor på Visingsö. Det ska bli mysigt att träffas där, allihop. Vi stannar tills på söndag och tro det eller ej...sen är min semester slut.
SLUT! Hur kunde det hända? Ska jag jobba på måndag alltså? Ojojoj...

Photobucket

1 kommentar:

britta sa...

det låter hur mysigt som helst att ått åka till visings ö dit skulle jag också åka någon gång det går ju att ordna vi åkte för bi där när vi åkte på vår resa. här är en som har drygt 2 veckor kvar på sin semester hi hi retas bara jag gick ju 2 veckor senare än er på jobbet vi syns där om 2 veckor kram.