fredag, oktober 01, 2010

Tänder både pannan och ett ljus idag

Ännu en arbetsvecka är slut och eftersom att både sonen och jag slutade tidigt idag så åkte vi direkt ut till sonens favoritaffär där de hade ett kanonbra pris på LED-skärm till hans dator. Sladden som vi var tvungna att köpa till kostade en femtedel av vad skärmen kostade. Jag tycker att det ska ingå sladdar. Helst skulle allt vara utan sladd för ibland räcker inte alla uttag till och det blir hemst rörigt med alla sladdar från den ena apparaten till den andra.



Sonen har haft min gamla tjockskärm till sin dator så han är nog ganska nöjd med den nya platta fina skärmen.

I samma butik var det något som stack ut från mängden. Jag har visat bild på den ena en gång men nu hade det kommit dit en liknande i en annan hiskelig färg. Kan du gissa vad det är?




Nu ska jag gå ner i källaren och tända i pannan så att vi får det lite varmt i stugan. Klockan åtta tänder jag ett ljus för den mördade Elin Krantz. Och för allt meningslöst våld.


Trevlig helg!!!


Inga kommentarer: