tisdag, augusti 11, 2009

Rik man sökes!

Jag måste köpa nya stämplar!


Jag tror att det räcker för att jag ska komma igång vid mitt scrapbord igen. Jag vill egentligen sitta lite oftare och scrappa vilket jag gör alldeles för sällan.


Är det ingen som fyller år snart så att jag kan komma igång med mitt kortskapande?


Joo, nu kom jag på vem som fyller den 28:e...





Detta kort gjorde jag till min syster som fyllde år i somras.

Detta kort gjorde jag till min brorsdotter som flyttat ihop med sin pojkvän.



Jag vet inte vilka stämplar jag vill ha/behöver, så jag får väl kolla lite på nätet. Alltid hittar man nåt. I slutet av september är det dags för scrapmässa. Jag längtar!


Idag var jag inne på Borås högskolas hemsida och registrerade mig till den Reggio Emilia-kurs som jag ska gå tillsammans med en kollega. Det ska bli skitkul!


Men jag måste ta ledigt åtta arbetsdagar under hela perioden och det får jag bekosta själv. Jag kanske kan ta nån semesterdag, men det vill jag inte! Semesterdagar är till för vila, eller hur?


Hoppas att jag får råd till detta i alla fall, för jag vill verkligen.


Nu skulle det passa jättebra om jag var gift med en jätterik man. Eller bara lite rik...


Det finns stipendier att söka, men det verkar vara en djungel att hitta nåt, så jag skiter väl i det.


Jag kommer ändå inte att orka spendera några pengar denna terminen, eftersom att det säkert blir mycket att plugga hemma under veckorna. Plus att jag ska jobba som vanligt...

Hejdå!

Inga kommentarer: