söndag, juli 29, 2012

Högklackat!

Snart är det dags för sonens yngsta farbror att gifta sig. Det är kul med bröllop! Det krävs dock en del planerande och en del shopping när man ska vara gäst på ett bröllop. Men nu känns det bra. Både jag och sonen har våra kläder OCH skor ordnade. I går träffade vi sonens farmor och plastfarfar på skohuset i Lerum där både jag och sonen köpte finskor till bröllopet. Jag är sjukt nöjd med mina fräcka högklackade skor! Hoppas bara att jag orkar gå med dem en hel dag och natt...jag brukar inte ha högklackat men jag tycker att det är snyggt.

I går kväll var jag barnvakt åt min systers tre små barn för min syster hade tur och fick tag på biljetter till Bruce Springsteen på Ullevi och hennes man som var ute och firade med sitt fotbollslag som vann gårdagens turnering i ösregnet.

Idag skiner solen igen och i eftermiddag ska jag och sonen åka till Tjörn för att hälsa på sonens farfar och plastfarmor, det ska bli mysigt!

Ha det gott, igelkott!

Photobucket

3 kommentarer:

Nim sa...

WOW!! Högklackat, inte illa! Ska du ha klänning till oxå?

Ellabellas vardag sa...

Åh vad roligt med högklackat. JAg hade önskat att jag kunde ha det också, men jag känner mig inte alls bekväm i det och så har jag för breeeeda fötter för att ens hitta några. Men jag tycker som du att det är vrålsnyggt! Skohuset i Lerum är inte långt från mig- där har dom att välja på !! :)

camillos sa...

Men Nim! Klänning? Du känner väl mig? :)) (svar Nej, alltså)

Ellabella, Skohuset är bra för jag har också breda och långa ankfötter..men där finns det alltid skor till mig.