torsdag, april 22, 2010

Kreativ???

I går läste jag på Ellabellas blogg om att vara kreativ och hon hade lagt upp bilder med material som fick mina fingrar att börja klia lite. Det var scrapmaterial som kommer i en låda rätt ner i brevlådan så att man kan släppa loss kreativiteten. Jag har också prenumererat på såna paket och jag har en hel hög som väntar på mig...


Den senaste tiden har jag tyvärr tappat lusten och kreativiteten helt. Jag har ju till och med tagit en låång paus i kören som jag älskar så mycket. Men jag har ingen lust.


Jag hoppas att lusten kommer tillbaka! Det gör den nog så småningom.


Men jag kan ju visa lite som jag har gjort när jag hade lust. Först kommer två sidor ur ett scrapalbum och sen kommer en liten sak jag har på väggen. Jag har förvrängt ansikten lite. Jag är lite nojig för det där med nätet och bilder. I alla fall bilder på andra än mig själv.

Färgerna är naturligtvis inte som i verkligheten, jag tog bilderna med mobilen.









Jag kanske kan bli inspirerad av Ellabellas alster???

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Åh, vad fint. :) Hoppas du får tillbaka lite lust snart.

camillos sa...

Tack. Jag tänker inte så mycket mer på det där med skaparlusten. Då kommer den nog. Kanske?