tisdag, oktober 27, 2009

Vart tog tiden vägen?

Sonen har höstlov.

Jag vill också ha höstlov!

I går kväll åkte sonen med sin farbror med familj för att sova över där till idag när farbrodern körde sonen till farmor där han ska sova till i morgon. Oj, vad rörigt...
Alltså hade jag hela denna dagen för mig själv. Så jag planerade att göra så mycket, fast mest plugga.
Men jag har mest gjort allt annat, tycker jag...

Jodå, lite har jag pluggat. Men jag har också facebookat, scrappat, värmt lasagne från gårdagens middag, trampat lite (alldeles för lite) på min motionscykel, varit ute och fotat lite och sett på TV.

Simsalabim så var klockan jättemycket och nu sitter jag och tittar på de stackars kockarna i Hells Kitchen som blir utskällda av Gordon Ramsey.

Men det var skönt med en dag för mig själv, det har jag ....typ aldrig.

Inga kommentarer: