tisdag, juni 16, 2009

Filmnostalgi

Idag åkte jag med sonen och min pappa till en av deras favoritaffärer; Movieline. De har ett jättestort utbud av dvd-filmer till bra priser.


Jag hade väl ingen särskild film i åtanke men gick ändå ut ur affären med ett gäng filmer:


Ja, en del är sonens som han betalade för egna pengar...

Jag köpte bland annat Mistrals dotter, kommer nån ihåg den? Min pappa köpte Tracys hämd, den är väl från ungefär samma tid. Åttiotal alltså.


Det fanns många nostalgifilmer, gamla tv-serier och bra filmklassiker.


Knut Angred från Galenskaparna var också i butiken och handlade. Undrar vad han köpte?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanns det någon Rännstensungar då, så att mina töser får gråta en skvätt? Som deras mamma gjorde, så att kompisarna skämdes.

camillos sa...

Jag frågade i kassan och han sa att den inte görs längre, den versionen med Cornelis alltså. Så den finns inte att köpa mer. Tyvärr...
Ha det nu så himla gött i värmen och solen!!! Kram!