söndag, december 09, 2012

Andra advent

Jösses vad tiden springer iväg, redan andra advent! Idag har jag bara myst här hemma, plockat fram lite julljus och några tomtar. I går bakade jag pepparkakscupcakes som jag tänkte bjuda kollegorna på jobbet i morgon. Ja, jag la dem i frysen när de var nybakta...så jag plockar fram dem i morgon bitti.

I morgon ska vi fira Nobelmiddag på jobbet och det gör vi storartat, alla barn och pedagoger får klä sig i sina finaste kläder och medaljer delas ut till alla barn! Själv har jag lånat en ljuvligt rosa långklänning av min syster...jag som aldrig har klänning! Haha!

Jag börjar bli sugen på att scrappa, pyssla och göra julkort men min scrapbord är belamrat med diverse prylar, så jag måste börja med att städa där och det är jag inte jättesugen på.

Två veckor till på jobbet innan jag äntligen får lite julledigt! Det ska bli skönt.

Hoppas du har det bra!

Photobucket

Inga kommentarer: