måndag, april 19, 2010

Somliga går i trasiga skor...

...men inte jag!

Klockan är 22.34 och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig men jag tror att mitt sömntåg har åkt ifrån mig...

Så jag kan ju berätta att jag och sonen var på Allum i går för att leta skor till mig. Jag hatar ju att köpa skor! Det kanske beror på att jag har stora fötter. Eller också är jag bara en ovanlig kvinna som inte älskar att köpa skor.

Jag hittade i alla fall ett par skor som kändes bra och jag bestämde mig snabbt för att köpa dem. Jag kan inte påstå att de var särskilt snygga. Kanske inte fula heller. Men i alla fall svalare än mina vinterskor. Äsch, de-duger-åt-mig-snygga, kan man säga.
Sonen hittade ett par skor att ha när han är ute och springer. Jag var på Skopunkten och i kassan skaffade jag mig nåt medlemskort så jag fick bra rabatt.

Så långt var allt väl.

Sen var vi hemma hos sonens farmor och åt gott och när jag kom hem skulle jag snöra om skorna och prova dem lite.





De är ju för stora! Högerskon kippar...




Skit också!

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Jag älskar att köpa skor, men har däremot svårt med byxor. Gick in och tittade på skopunktens hemsida och det finns en hel del fina skor nu. :) Tråkigt att det blev så med den ena skon då...

camillos sa...

;-)