lördag, april 10, 2010

Min önskelista

I en artikel på expressen.se kan man läsa om hur alla kända bloggare får en massa prylar av olika företag. Nu vill skatteverket håva in skatt för det.

Jag kan också tänka mig att ta emot små gåvor av olika företag, det är såå välkommet. Här är min topplista på vilka prylar jag kan tänka mig att ta emot:

  1. En ny bil
  2. En diskmaskin
  3. En iPhone
  4. Skor
  5. En cykel
  6. En markis
  7. Kläder
  8. En resa
  9. En lägenhet
  10. En tvättmaskin

Jaha, så nu vet ni det! Men jag vill helst inte betala någon skatt på det...

Läs artikeln här http://www.expressen.se/1.1946704

2 kommentarer:

Nim sa...

Men vilket lyft, på bloggen! Jättefin! Skall vi se om jag lyckas jag me. Va tvungen att gå in på din först, så vi inte tar samma.

camillos sa...

Mmm, visst är det fint! Ser fram emot ditt lyft också!