lördag, mars 07, 2009

MIN dag!

Jag kom nyss hem från Stämpel- och scrapmässan i Göteborg, en av vårens höjdpunkter! Jag gick dit själv. Inte för att det är tråkigt med sällskap, men man tar sig lättast runt där om man går själv. Det är trångt och varmt och egentligen ganska jobbigt.


Men man hittar alltid något som man vill ha, eller bara måste ha. Som den här:



Det är en maskin som stansar ut bokstäver och olika små figurer. Det finns olika liknande maskiner, men den här passar min plånbok. Den är egentligen en barnversion av en annan maskin, men till denna barnmaskin finns just det alfabet som jag vill ha. På bilden har jag stansat ut ett A och ett B.
Jag gick runt flera varv på mässan innan jag hade hittat det bästa priset på min lilla maskin och alfabet!

Idag fick jag också köpt papper och några stämplar. Så nu är jag såå sugen på att sätta i gång!

Vet ni vad mitt namn betyder? Jo, offertjänarinna. Vad det nu är...
Jag har nämligen namnsdag idag.

Så, grattis på mig själv!

Inga kommentarer: