fredag, maj 14, 2010

Pekfingervalsen

Jag sitter med en liten söt sak i min hand. Sonen har nämligen ockuperat datorn hela kvällen.
Han är snäll och låter mig låna hans ipod så att jag i alla fall kan hålla lite kontakt med omvärlden. Eller cybervärlden.

Vet ni hur svårt det är att skriva snabbt på en ipod? Fast jag börjar bli ganska bra på det nu.

I morgon ska jag åka och lämna sonen hos hans farfar och farfars fru på landet där han ska sova över en natt. Nu är det nämligen dags för Camillos att gå på fest. Igen! Fast denna gången tänkte jag inte ta på mig betonghjälmen efteråt.

Det är inte ofta som sonen sover borta. Det är ju inte ofta jag festar heller...

Nä, det var inte helt lätt att skriva med ett enda finger på en liten touchskärm... Så nu ska jag hänga upp tvätten och sen krypa ner under mitt nya goa täcke.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det blir en rolig fest och ha det så kul! =) Ellinor