fredag, maj 08, 2009

Vaddå 40-årskris????




Det är bara en siffra.


Eller hur?


5 månader kvar. Knappt...


Fler siffror:


19. Jag flyttade hemifrån. (eller var jag bara 18 och ett halvt?)


25. Guds gåva kom till jorden (sonen alltså...)


39. Är jag ännu.


Oj, vad tiden går fort!


24. Ungefär. I sinnet. Ibland.



Ändå börjar "de" att prata om kalas, öppet hus, fest, fira... Äsch, det är väl inget att fira!


Idag kan vi fira att det är 56 dagar kvar till min semester!


Till hösten ska jag köpa en ny skylt till bilen:




4 kommentarer:

mockapocka sa...

Fasen vilken cool skylt!
Finns den med texten "shrew but sexy"?
(jag har ju passerat det unga 40 )

Anna sa...

Vänta bara tills du passerat 40-strecket. Det är då det riktigt roliga börjar... =)

camillos sa...

Mockapocka: Men vad menar du med shrew? Nyfiken som jag är så var jag tvungen att googla det ordet, då kom det upp en massa råttliknande saker...

Anna: Jag har hört det där att livet börjar efter 40, det är väl det jag väntar på! ;)

mockapocka sa...

Ragata betyder det...