söndag, maj 03, 2009

Konfirmation

Så är det över. Konfirmationen gick superbra, sonen läste så fint utan fusklapp och mitt lilla modershjärta svämmade över av kärlek!


Jag är ju av den sorten att jag alltid måste både filma och fota när det händer nåt, precis som idag. Det var många videokameror i kyrkan, men bara jag var smart nog att ta med stativet... Då kan man nämligen göra både och, på en gång!



Min käre mor satt nog i sin himmel och log, hon kändes så närvarande idag. Det var nog mycket tack vare att många av psalmerna och även en dikt som lästes bara ÄR mamma.



Strax före klockan åtta i morse kom min underbara syster och hjälpte mig med det sista. Hon hackade grönsaker och torkade golv och strök till och med mina byxor! Phhu, vad skönt att få lite hjälp!


Allt på kalaset hemma var så lyckat, maten smakade bra och trots att vi var 23 personer inomhus gick allt så bra.






Nu ska jag vila mig lite......


Kram!

Inga kommentarer: