torsdag, maj 28, 2009

Pigg som en mört

Klocka är över elva på kvällen och jag är som vanligt pigg som en mört. (Är mörtar verkligen så pigga?)
Idag hade vi sista övningen med kören innan vår utekonsert på söndag, så vi sjöng i nästan tre timmar. Det känns i halsen. *kraxar*


Sonen ligger med feber och kraxar på grund av sin förkylning som flög på honom i går.


Hoppas att jag inte får hans förkylning, det har jag inte tid med nu!!! Jag vill ju inte missa konserten och nästa vecka ska jag ju jobba i valet. Det är mycket nu...


Jag måste börja ringa runt till alla jag ska jobba med i valet, på måndag kväll ska jag gå en obligatorisk utbildning inför valet och nån dag nästa vecka måste jag in till stan och hämta ut röstlängderna.


Varför tackade jag ja till att vara ordförande?... så många måsten...


Jaja, det ger ju lite goa pengar inför semestern!


Bilden på pionknoppen med alla myror tog jag i söndags, allt går lite långsammare i naturen här. Men snart!!!
GODNATT!!!

Inga kommentarer: