lördag, maj 30, 2009

granatäpplen, en gitarr och små spadar

I går var vi några från jobbet hemma hos kollegan i det fina huset. Det var lika fint som vi trodde! Och mysigt och trevligt! Go mat och goda drycker var det också! Och många goa skratt!



Kvällen gick i granatäppletema, mums!






Idag sov jag länge och sen begav jag mig till trädgårdshandlarn och köpte lite perenner och lite sallad och kryddor.



Sen kom min bror och hans flickvän på en fika med konfirmationspresenten till min son:






Han är så glad och sitter redan vid youtube och lär sig en massa som han testar på gitarren!



Sen kom min syster och hennes man med en present till mig:


Så passande, eftersom att jag hade två lådor med plantor som skulle ner i jorden! Så jag använde naturligtvis de små söta spadarna när jag satte ner plantorna!

Nu ska vi grilla och sen blir det Robinsonfinal och jag hoppas att Jarmo vinner!

I morgon är det dags för vår utekonsert i prästgårdens trädgård och det verkar som om vi får kanonväder!!!

Hej hopp!

2 kommentarer:

mockapocka sa...

Fint kort på drinkarna. Goa var det också. I alla fall min, men den var ju lite speciell också.
Synd att inte Jarmo eller Anna vann, tycker jag.

camillos sa...

Mmm, goda drinkar och god mat var det! Fick du några bra bilder på alla detaljerna som du fotade?
Jag håller med, Jarmo eller Anna skulle vunnit!