fredag, juni 03, 2011

Well...

Nu har jag haft två lediga dagar då jag har firat en student och en nykläckt fastighetsmäklare, ändå har jag fyra lediga dagar kvar!!! Det känns lyxigt.

I går gav vi bort ett snyggt fat från IKEA som vi hade fyllt med godis:


Kortet som jag gjorde ska jag faktiskt skicka till Scrap & Hobbys månadstävling, den hittar du om du klickar HÄR. Håll tummarna för mig! Utmaningen var att använda wellpapp så det gjorde jag. Min wellpapp har jag faktiskt köpt i Scrap & Hobbys butik i Sävedalen. Så här ser kortet ut:



När vi kom hem från festen hittade jag dessa äckliga varelser i ett träd:

 

Nu ska jag passa på att tvätta och städa, underbart att kunna hänga ut tvätten! Ha det gött!

2 kommentarer:

Nim sa...

Hallå vad e det du har på tallriken!?
Vilket passande kort till en mäklare! Så klart när det är specialgjort bara för tillfället, men ändå.

Det va ändå tur att du BARA hade larverna i trädgårn, jag såg på Tv igår om folk som hade fått larver under huden, i huvudet, och maskar som kunde bli 5 m långa i tarmen och man kunde få flera 1000 sådana om man hade otur. E det inte tillräckligt otur att få en!

camillos sa...

Svaret på vad det var på tallriken får du läsa i kommentarsfältet till det andra inlägget... ;)

Men de där maskarna var väl ändå inte samma larver som just nu invaderar våra träd, VA?? Bläää!