onsdag, juni 22, 2011

Ett med naturen hemma hos mig

Som många vet så har jag sällan långt till en kamera. Idag fångade jag två rådjur i min kamera. Igen. Även om jag svär långa ramsor när de små nätta djuren äter upp mina rosenknoppar så känns det bättre att filma dem än att plocka fram en Runar i sovrumsfönstret. Man skulle kunna plocka fram en Runar nån annan gång kanske. Utan gevär...

Jag lånade Arne Weise lite, som berättarröst. Jag ska nog ringa honom. Det verkar bli många liknande jobb här hemma. *fniss*

Så här såg det i alla fall ut framför mitt köksfönster tidigare idag:


2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Hahaha... fint du filmar och klipper... hur gör man egentligen? :)

camillos sa...

Lätt som en plätt. Om man har ett videoredigeringsprogram och om man laddar ner lite gamla tvklipp från nätet. Klippa och klistra vettu. Lite som scrapbooking. Typ. ;)