torsdag, juni 30, 2011

Rolling stones

Nä, jag är inte ett fan av Rolling Stones. Men jag hade ett gäng stenar över i trädgården. Sonens farmor och plastfarfar hjälpte mig att rulla undan dem för ett tag sen. Det var ju väldigt snällt så slapp min onda tennisarmbåge (som pepparpeppar är liiite bätte) få ont.

Nu ligger stenarna där de ligger och då tänkte jag att man kanske kunde göra något av det. Nu ska du inte tro att min trädgård på något sätt skulle kunna vinna några tävlingar i fina trädgårdsmagasin. Nä...jag fixar lite här...och lite där. Jag köpte i alla fall lite stenpartiväxter och simsalabim:


Se så söta de är! Förhoppningsvis växer blommorna till sig och breder ut sig lite.

Äsch, det duger åt mig.

3 kommentarer:

Marie A sa...

Vad fint det blev, de där växterna komer att breda ut sig.

vally sa...

Trädgårdsarkitekten Camillos har jobbat.
Vem fasiken har orkat rubba de där stenarna...
Vackert blev det med blommorna.
Min granne har gjort små fina stenmurar. Älskar dem

camillos sa...

Tungt var det...men de använde en säck-kärra som tur var!
Det ska nog bli fint. Det är fint med stenar!