torsdag, september 23, 2010

Scrapgodis på en torsdag

Idag är det två veckor kvar till min födelsedag. Förra året fick jag ett presentkort som jag har sparat på. Presentkortet gällde i en speciell scrapbookaffär och jag har funderat många gånger på vad jag skulle handla för pengarna. Jag ville liksom köpa något rejält och inte bara en massa småtjafs. Jag bestämde mig för ett tag sedan att jag ville ha en ny skärmaskin och det är sånt som jag kan snåla lite på när jag handlar scrapgrejer.


På lördag ska jag delta i en scrapbookingmaraton som pågår hela långa dagen och nu kändes det som rätt läge att utnyttja mitt presentkort. Äntligen! Så idag åkte jag och sonen till butiken med mitt presentkort. Förutom min nya fina skärmaskin blev det lite småtjafs såsom papper, sidenband, sammetsglitter och en stämpel. Tänk vad lätt jag kan skära i mina nya papper nu!




Tack goaste U och N för presentkortet!

Sonen tröttnade efter en liten stund inne i affären så han satte sig i bilen för att vänta (och hålla koll på lapplisan som jag såg på andra sidan gatan, mina parkeringspengar räckte bara till tjugo minuter och det var alldeles för lite tid...).

Sen blev det en sväng till ÖoB för att sonen också skulle få lite nytta (som han själv kallade det) av vår biltur. Han köpte en ny fräck tavla bland annat och innan vi åkte hem fick han äta mat på Oves gatukök, så jag tror att han var ganska nöjd.


Nu är det snart dags att åka till kören, jippie!!!


En arbetsdag till, sen är det helg!!!


Måste packa väskan med alla scrapgrejer också...jag gör det i morgon.

Inga kommentarer: