måndag, september 06, 2010

Hallå där pundare!

Jomen så är det!


Jag tycker inte om min bil!


Kan man tycka om en bil då? Ja det kan man! Min förra bil som trots sin ålder var en riktig pärla tyckte jag om. Mycket! Alltså, åldern har INGEN betydelse...


Den där plåthögen jag har nu...nä, jag gillar den inte. Dels för att den är av samma modell som den gamla och dels för att den är i mycket sämre skick.


*varför skaffade jag mig rattkrycka?*


Jag borde skaffat min rattkryckan för länge sen, typ INNAN de där förbannade pundarna snodde min fina bil.


*funderar på att plocka bort rattkryckan*


Ja, det gör jag. Och skriver en stor lapp till pundarna i stil med:


-Sno den här också och kör sönder den tack!
(Så kan jag skaffa mig en annan för försäkringspengarna)
Nä, jag bara skojar! Så kan man ju inte göra!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, man kan bli lite lätt irriterad emellanåt på både bilar och pundare. Jag saknar också en bil- men det är ingen speciell. Vill bara ha en liten bil, som det inte är några problem med.Någonsin! Ellinor

Newyorkmamman sa...

Bra! Gör så...och blogga om hur det gick. Kram!

camillos sa...

Hmm, jag är nog alldeles för ärlig för det... Sonens farmor skrattade gott åt mig när jag rent automatiskt satte på rattkryckan på landet i somras. Det finns inga hus i närheten och jag tvivlar på att en tjuv ens skulle hitta till deras stuga längst in på en liten skogsväg...