lördag, april 18, 2009

Over the rainbow

Jag och sonen tittade på "Talang 2009" och jag kan väl hålla med om att det finns en och annan talang i detta avlånga land. Men jag tröttnade snabbt på programmet så jag gick för att kolla min mail.
I ett mail från en kompis fanns den här länken:
http://www.youtube.com/watch?v=wnmbJzH93NU
Titta på det klippet från engelska "Talang", men framför allt lyssna på rösten! Jag rös, grät och skrattade!
Det gick inte att lägga in detta klipp direkt i bloggen, så ni får klicka på min länk i stället. Men kom tillbaka hit och titta och lyssna på klippen här nedanför!!
När jag såg det översta klippet kom de riktigt stora tårarna. Jag har alltid tyckt att den "låten" är så vacker och det var även denna killens version!

Så var finns dessa talanger som kan fånga ens hjärta så? Inte i sverige?

Jag kunde inte låta bli att lägga in ett klipp till, på den underbart späda lilla varelse som sjunger " over the rainbow"

Om ni är lika känsliga som jag, ta fram en näsduk! Man blir väldigt tårögd, men lycklig!



2 kommentarer:

mockapocka sa...

Hej!
Kul att du tittade in!
Vilken kille och vilken röst. Fick gåshud längs ryggraden.

Anonym sa...

Lägg aldrig mer upp sådana här klipp!!
Nu måste vi köpa nytt tagentbord eftersom vårt gamla har svämmats över av mina salta tårar.
Snyft, snyft...

Tanten är för söt, tänk om hon hade gift om sig med Poul Pott. Så pojken sen, han bara är för söt han oxå. Den llla flickan skall vi inte tala om...Snyft, snyft, snyft..

Nim