måndag, april 13, 2009

Hallonsorbet är smakens

Idag har jag bara njutit av ledighetens soliga skönhet! Jag och sonen tog en cykeltur och på vägen plockade vi lite vitsippor.


På hemvägen stannade vi vid kiosken som ligger nedanför vår backe för att köpa glass.

Hehe, framför min goda hallonsorbet står min son och på balkongen lite längre upp i backen står min pappa och tittar ut.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag har scrappat två sidor vilket gjorde att jag fick påbörja ett nytt album. Sen har jag suttit vid datorn och letat efter lite recept till buffén som jag ska fixa till sonens konfirmation. Jag hittade några recept som jag tänkte prova.
Jag hyrde filmen "Australia", den håller jag på att titta på nu. Eller ja, den är så lång så jag tog en liten paus...

Hej hej!

Inga kommentarer: