söndag, januari 22, 2012

Lite inspiration tack!

Jaha, så var helgen över. Hur fort kan den gå?

I går trotsade vi snöovädret och åkte söderut till sonens kusin som fyllde fem år. Vi kröp fram på motorvägen i 50-60 km/h. Det är inte så mysigt att köra bil när snön vräker ner så!  Det var i alla fall ett mysigt kalas som vanligt! När vi kom hem orkade jag inget annat än att glo på tv.
Jag var riktigt sugen på att sätta mig vid mitt scrapbord och skapa lite men jag fick ingen inspiration trots att jag sökte efter nya idéer på nätet. Jag har gjort många många födelsesagskort och andra kort men nu är jag sugen på att göra annat. Jag påbörjade två små projekt i fredags kväll och det är alltid kul att hitta nya grejer jag kan pyssla med. Jag får väl göra klart dessa innan jag börjar med något annat...

Detta är en...typ brevlåda. Jag vet inte vad jag ska ha den till ännu...

En liten ask eller nåt...som man kan lägga små godsaker i kanske.

Idag har jag bara varit hemma och städat, diskat och tvättat. Alldeles nyss satte jag mig i fåtöljen med fötterna i ett varmt fotbad och på tv visades "Spårlöst". Känns som en bra avslutning på helgen. Nu ska jag sova. Lång dag på jobbet i morgon...

Photobucket

1 kommentar:

Nim sa...

Lååååånnnngggg dag...