tisdag, januari 24, 2012

En liten statusuppdatering så här sent på kvällen

Hej på er!

Jag vill bara klämma in ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig för natten. Som en liten statusuppdatering eller så.

Idag har jag byggt klart (nästan) väggen i mitt sovrum, alltså kan jag sätta upp mitt hyllsystem i morgon, alltså kan jag kanske äntligen få lite ordning här hemma. Jag är lite något mycket trött på allt som skräpar omkring överallt...

Jag har skitont i halsen. Nyser gör jag också var och varannan minut.

Min våg är kass. Eller...rättare sagt så är batterierna slut. Den är väl helt utmattad nu när jag kliver upp på den dagligen. Så jag vet inte om jag närmar mig trettio kilo eller inte.

Tja, det var allt för idag!

Kram på er!
Photobucket

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med halsont, krya på dig. Roligt däremot att du börjar få ordning hemma - nice!

YBF sa...

Det skall bli så spännande att få inspektera ordningen...!
Hoppas att det halsonda går över - om du är kry till helgen kanske vi kan titta förbi? Skall till Lerum på söndag em - kanske kan komma förbi på en fika innan om ni är hemma? Krya på dig kram Annika

YBF sa...

Det skall bli så spännande att få inspektera ordningen...!
Hoppas att det halsonda går över - om du är kry till helgen kanske vi kan titta förbi? Skall till Lerum på söndag em - kanske kan komma förbi på en fika innan om ni är hemma? Krya på dig kram Annika

camillos sa...

Helena; tack!

Annika; jag ligger däckad i feber och snuva och hosta men förhoppningsvis går det över snabbt. Så söndag blir perfekt - om jag blir bra! Kram!!