torsdag, november 10, 2011

Liebster blog

Jag har tyvärr inte varit så duktig på att uppdatera min blogg det senaste för jag har så mycket omkring mig och tyvärr har jag inte hunnit läsa några bloggar heller. Men idag började jag läsa andras bloggar och kommentarer på min egen blogg och då blev jag så glad, jag har fått två awards!

Jag tror att det är samma award som cirkulerar och den ena fick jag av Förändrad - Förvandlad - Förädlad med motivering som följer: för hennes blogg som har ett djup som jag tycker om och så skriver hon så engagerat om sitt stora intresse; scrapbooking.

Tack så mycket!! *niger*

Den andra awarden fick jag av Morran med motiveringen: För kreativiteten och att jag får tips och idéer rent pedagogiskt och får titta på filmsnuttar på rådjur i buskarna.

Tack så mycket! *niger igen*

Med den här awarden följer också vissa regler precis som det brukar göra med sådana här utmärkelser.


1.Klistra in awarden på din egen blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut några personer (helst fem) som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken vidare till sina andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!



Jag har valt att ge den här fina awarden till:

Mockapocka, för hon skriver så härligt och roligt!
Newyorkmamman, för hon bjuder på sig själv och lägger upp så roliga bilder!
Nims lite av varje,(har du bytt namn på din blogg?) för alla roliga citat från döttrarna!

Det bidde bara tre...men alla tre bloggarna är väl värt ett besök!

Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska till kören men jag hoppas vi "ses" snart igen!


Tack för mina awards!

3 kommentarer:

Annika sa...

Grattis, du är värd alla awards du kan få! Ha en härlig helg! Kram YBF

vally sa...

Grattis, min sköna.

1-0 till Danmark just nu.
Illa,illa!

Nim sa...

Åhhh...vilken ära. Igen!!!
Men du sätter sådana krav på en enkel bloggerska- länka?!!

Får hoppas att vår fantastiskt duktiga It -ansvarig på jobbet, har en sekund över för att visa mig hur man gör.

Vad då bytt namn? Nu blir jag alldeles förvirrad? hade jag inte skrivit Nimsan en gång i tiden...men åhhh...