måndag, november 14, 2011

Jag leker lite

Jag sitter och leker lite. Jag borde egentligen greja (vad annars?) men...
På mitt jobb har vi fått beviljat ett projekt som vi sökt och det innebär att vi kommer att arbeta med iPads i vårt arbete med barnen. Vi har därför fått fyra (!) iPads till vår lilla avdelning. Projektet kanske jag kan berätta mer om en annan gång. Men nu sitter jag alltså här i min fåtölj och leker i stället för att greja. Idag köpte jag en rolig app som barnen på jobbet kommer att ha mycket roligt med. Det är ett ritprogram som är busenkelt att jobba med och med ett enkelt pek på skärmen så har man sparat sitt alster!

Här tänkte jag visa mitt första alster men det gick visst inte att lägga upp bilder från iPaden...ska kolla detta. Klart det går men inte idag!

Just det, greja var det! Jag måste verkligen skynda mig för på fredag fyller min lille son sjutton år och på lördag tänkte jag ha kalas. Så...hejdå på en stund!

Inga kommentarer: