söndag, september 06, 2009

Lite peptalk tack!



Japp, nu har jag köpt en crosstrainer!


Jag och sonen har länge pratat om att köpa en men av utrymmesskäl och det faktum att vi har en motionscykel så har vi inte köpt nån. Förrän nu.


Jisses vad bra den är! Jag blev helt svettig och helt slut...




...av att montera den!




Nä, seriöst, så är den nog jättebra. Bara jag får in den rätta tekniken. Jag har hela tiden trott att det räcker med en motionscykel och det kanske det gör, men det känns direkt att crosstrainern funkar bra! Bättre än cykeln.




Så nu behöver jag bara lite peptalk från alla så att jag använder min nya crosstrainer till att motionera på och inte till att använda som klädställning!


Jag har läst knappt en tredjedel av "boken om pedagogerna" och nu kändes det lagom att ta en paus. Så jag ställer väl mig på crosstrainern genast .


*peppar mig själv*


Ja, det hjälpte, nu gör jag det! Genast!

4 kommentarer:

Jo sa...

Ja!! Nu genast!! Pepp pepp!!!

mockapocka sa...

Heja, heja!
Mycket imponerad av både montering, cyklande och läsning!

Anonym sa...

Åh vilket bra initiativ, busenkelt att träna nu när ni har den hemma, sätt en tv frmför så kan man kolla på den under tiden.
Peppeppepepepepepepepepepepepepepepepepepe...
Kram Ulle

camillos sa...

Tack för peppningen! Jag brukar faktiskt ställa cykeln framför tv:n, annars blir det föör tråkigt... Fast det måste vara ett textat program, för det väsnas så!