måndag, juni 29, 2009

Åhh, vad det är varmt!

Ännu en vecka med värme, olidlig värme...
Jag vet att man inte ska klaga, för så säger alla. Men jag tycker att det är föör varmt!

Jag mår inte bra i denna värmen! Jag känner mig riktigt gnällig, men lite varmt sommarregn kan väl inte skada?


Jag pratade med min kompis i går och hon har en stor å som rinner förbi deras tomt. De har gjort i ordning en badplats där i skuggan under alla åträden. Underbart! De kan gå ner till ån och ta sig ett svalkande dopp närsomhelst utan att packa sina väskor och dra till nån allmän badplats.

Tur att jag har en sån här stor fläkt när det behövs!

Mina solglasögon har jag alltid med mig också, speciellt på jobbet där jag måste vistas ute i solen många av dagens timmar.
Det är i och för sig ganska käckt att man kan få lite solbränna helst "gratis" för det värsta jag vet är att ligga på nån strand och sola, det är för långtråkigt. Fast lite färg vill jag ju ha...
Så, nu ska jag inte gnälla mer. En vecka kvar på jobbet innan det äntligen är dags för semester!!!

Inga kommentarer: