tisdag, februari 17, 2009

Mobilen är död

Japp, nu dog mobilen igen! Den passade på när jag hade slocknat i soffan. Den har alltså inte ens lite hyfs och piper till innan den dör. Den bara dör.

Det jobbiga med denna telefon är att det tar drygt ett dygn att ladda den ens så lite så att jag kan starta upp den med sladd i.

Tur att jag har kvar min gamla trotjänare. Jag fick väcka upp den nyss.


Jag är förresten nyvaken själv. Jag däckade i soffan. Inte bra, för jag är väldigt seg i starten om jag somnar så där mitt på dan.
Jag kom hem från jobbet med huvudvärk och var såå trött. Så jag la mig ner lite i soffan för att "vila". Tantvarning!!!
Jag slog på TV:n. Glamour. Var bara tvungen att titta på det, så jag kämpade verkligen för att hålla mig vaken. Denna serie som jag har följt sedan mååånga år tillbaka. Ja, alltså, inte slaviskt på något sätt. Men så där periodsvis i alla fall.
Det sjuka med Glamour är att alla karaktärer är nästan lika unga hela tiden, deras barn växer i kapp dem och blir nästan jämngamla, ALLA är eller har varit gifta med ALLA. Typ.
Och Brooke hon bara gråter.

I kväll ska jag se en annan serie som jag däremot följer slaviskt, nämligen House. Idag är det säsongsstart med samma gamla helknäppa doktor men med ett nytt team. Så jag kommer sitta bänkad när klockan slår 21.00 i kväll.

Goodbye for now!

Inga kommentarer: