söndag, februari 15, 2009

Ur led är tiden...

Jag bara undrar varför klockslagen för mina blogginlägg blir fel? Det står kl. 00.40 vid alla inlägg, vilket inte stämmer! Måste kolla lite fler inställningar...

Idag har jag....

... inte gjort mycket! Fast jag skyller på att jag har haft lite huvudvärk och yrsel idag. Tag tog till och med tempen för jag var så frusen och kände mig febrig, men nädå ingen feber! Puh!

Sonen hade hemma en kompis idag och då ser man inte röken av dem. De blir som grottmänniskor de där tonåriga killarna som spelar Playstationspel i flera timmar. Sticker man in huvudet i sonens rum så är där nästan ingen luft kvar och kommer ut ur rummet gör de bara snabbt för ett besök på toan.

Så jag passade på att göra ingenting under tiden. Alltså jag Facebookade lite, löste ett och annat korsord och rökte några cigaretter.
Ja, sen var jag i affären för att inhandla lite till sonens lunchlåda inför morgondagen. Han ska börja praoa i morgon. Lille gubben...

I affären hittade jag ett recept på dagens middag, allt i en form och så in i ugnen. Himla käckt med såna rätter! Kassler i botten, sen en ring av (hemgjort) potatismos och broccoli, gula morötter och lök. Lite ost på toppen, så var det klart!

Det här är alltså innan gratineringen...
Jag bjöd såklart min pappa på mat, sen tog han hand om disken, underbart!

Herregud, i morgon börjar en ny vecka, måste nog gå och lägga mig NU!
Godnatt!

Inga kommentarer: