söndag, juni 24, 2012

Veckan som gått

Hoppsan, vad dåligt jag har uppdaterat bloggen...jag har nog hamnat i en bloggsvacka. Jag har väl inte haft något att skriva om. Det har väl inte hänt nåt särskilt. Jag är bara trött och vill ha semester NU! Jag jobbar två veckor till innan det äntligen är dags för semester.

En liten sammanfattning av veckan som gått då:

Hosta
Trasig iPhone
Hosta
Jobba
Städa
Hosta
Köksfläkten lagad
Midsommar på landet
Hosta
Cupcakes
Regn
Sol

Skrev jag hosta? Min förkylning är bättre men fasiken vad jag hostar på nätterna...

Lite bilder då:




Hoppas du får en go vecka!

Photobucket

3 kommentarer:

Nim sa...

Vilka fina muffinsformar! och stället känner jag igen. Har inga fler eller?

camillos sa...

Hemmagjorda formar vetteu! Cupcakestället är från Åhléns! I love it!

mockapocka sa...

Haha, rolig sammanfattning men fy för hosta! speciellt på nätterna. Fina bilder :)