torsdag, augusti 11, 2011

Ut med det gamla!

Idag blev det allra första fönstret utbytt i vår gamla kåk. Så nu skulle man kunna tro att jag har satt upp gardiner, monterat fönsterbräda och radat upp mina pelargoner. Man skulle kunna tro att jag står vid fönstret och tittar ut på det växlande vädret. Man skulle kunna tro att jag testar att öppna och stänga det nya fönstret om och om igen.



Man skulle kunna tro det.

Men... nu är det så att det allra första fönstret som byttes var ett källarfönster.
Dessutom är jag inte sån att jag älskar att vistas i källare alltför länge.
Där finns det ju spindlar. Möss kanske? Jaa, så töntig är jag...

Ut med det gamla...


...och in med det nya!

Vet du vad? På måndag börjar jag jobba igen........men jag som trivs så himla bra med att ha semester!!!

Jag vet en sak som jag börjar längta efter och det är att börja sjunga igen!! Jag har redan tjuvkikat på höstens program och det ser bra ut. Kommer att bli såå kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Camilla! Tusen tack för senast! Vad roligt det var att träffa er alla, och vad förvånad jag blev av din fina, GODA, present! Mums! Tack snälla! Valter, sonen, fingrade på bokmärket och var djupt imponerad :-) Nu skall jag snurra runt lite på din blogg, som jag inte tidigare har läst ordentligt. // Anna

camillos sa...

Tack själv Anna, det var jättetrevligt!