onsdag, oktober 17, 2012

Nu har Camillos varit i farten

Det är inte så ofta jag retar mig på saker. Tror jag. Men en sak jag har retat mig på ganska länge har jag klagat på idag. Det är inget allvarligt eller världsligt. Det kanske bara är jag i hela landet som har retat mig på detta. Men det är ju onödigt att gå omkring och reta sig så jag gjorde slag i saken och skickade iväg ett mail till Wasa knäckebrödsfabrik dag.
Det är så att mitt absoluta favoritknäckebröd är Wasas kanelknäcke. De är runda och gyllenbruna och smakar ack så gott. Det tråkiga är att i varenda paket jag har köpt så får man leta både länge och väl för att hitta en hel skiva, resten är trasiga. Ja det förstår du väl att jag retar mig på?



Nu återstår bara att se om jag får nåt svar på mitt mail.

Annars är det bra. Tipptopp!

Photobucket

3 kommentarer:

Nim sa...

Gott med välfärdsproblem.

Jag retade mig på att Bregottet mjuknar FÖR fort, så det hinner bli rinnit innan frullen ens är över.
Jobbigt värre!

vally sa...

Hej Camilla!
Är det något fel på min dator, eftersom jag inte hittar något nytt från dig. Skymtat dig i Kajsas FB.

camillos sa...

Hej Vally!
Jag är tillbaka! :)