tisdag, januari 12, 2010

K L A R !!!




Nu är kursen på högskolan i Borås slut.
Idag var det dags för examination och det skedde i halvklass. Jag och min kollega var andra paret ut att redovisa och vi hade ju gjort det "lätt" för oss genom att göra en film med bilder, text och tal så vi klickade på våran film och satt sen och tittade på vår egen redovisning...



Läraren tog med oss ut i korridoren för en liten bedömning och hon var helnöjd.



Puh!



Då var det klart och vi kunde slappna av när vi tittade på resterande redovisningar!


Som avslutning på dagen bjöds vi på cider och snacks och vi skålade gladeligen för varandra!









Så vad händer nu? Vad ska jag hitta på? Det finns en fortsättning på kursen som startar nu, men det fick vi reda på för sent så kanske nästa vår?...


Nu gäller det väl att förvalta mina nya kunskaper och tankar i verkligheten på förskolan där jag jobbar.


Kanske lite lönehöjning också? Eller vaddå kanske, det är väl klart att jag är värd det efter allt slit på min fritid! För det är ju ingen kurs som jag har blivit skickad på och inte har jag fått betald ledighet heller (förutom EN dag, wow...).


Huvudsaken är väl ändå att kursen har gett mig något innanför pannbenet och i hjärtat och det har den verkligen.


Så, nu när jag helt plötsligt får en massa fritid ska jag börja sjunga igen!

Och jag ska framkalla en himla massa bilder och sätta in i album (jag ligger efter ett och ett halvt år................)


Men nu, idag, ska jag bara ta igen mig och ta hand om min ömma och stela nacke. Det får bli en omgång till med Voltaren Gel och min vetekudde!


Så det då!

6 kommentarer:

mockapocka sa...

G R A T T I S!!!

Såg ut som en riktigt trevlig redovisning. Synd att jag inte kunde vara med som åhörare. Det hade jag gillat. Får glädjas över att ha er på jobbet i morgon i stället :)

camillos sa...

Tack Mockapocka! :-)

Jenny sa...

Grattis!!!! bra jobbat.

camillos sa...

Tack Jenny! :-)

Kajsa sa...

Grattis! Vad duktig du ar. Alltid bra att utveckla sig.

camillos sa...

Tack Kajsa! :-)