söndag, november 07, 2010

Jag packar

I morgon börjar min kurs på Borås högskola så jag håller på att packa skolväskan just nu.





Väskan har jag fått av Kommunal, himla käckt!



En penna från Kommunal blir nog också bra.




Jag håller på att ladda min iPod också, för jag har nämligen ingen fungerande sterero i min bil och eftersom att jag ska åka själv ända till Borås så måste jag ha lite musik att lyssna på.




Jag hoppas att det blir en givande kurs för det kommer att bli en hel del pluggande framöver. Kursen pågår under tio veckor men det är en hel hög med böcker jag ska läsa...
Förra året när jag läste i Borås gick min kollega samma kurs och det var väldigt trevligt med sällskapet.
Det är väl bäst att jag sover lite nu så att jag orkar med morgondagen. Godnatt!

Inga kommentarer: